onsdag den 16. september 2009

SKOLE ER UDMATTENDE!
Idag har været en god skoledag, jeg fik snakkede med nogle flere mennesker, og faktisk mødt udvekslings studenten fra Brazilien, hun snakker virkelig dårligt engelsk så jeg forstod ikke så meget af havd hun sagde. Jeg fik også snakkede med en pige der hedder Macy, som hader USA, jeg kan allerede godt lide hende, ej jeg har ikke noget mod amrikanere de er super flinke mennesker, men de er altså meget glade for deres land. Macy spurgte faktisk om jeg ville spise lunch med hende og hendes venner imorgen, da jeg har fået ændret A lunch til B lunch. Min fransk klasse var lidt spøjs idag, normalt er jeg lidt alene i fransk, udveksler nogle få sætninger med folk, men i dag var jeg som højdepunktet for dagen. Ben som jeg sidder ved siden af bestemte sig for at jeg var hans nye bedste ven, de andre drenge gik med rundt med mig konstant på bibloteket(vores fransk klasse slutter altid 20min. før de andre klasser, så vi bliver sendt til bibloteket), hvor jeg så fik spørgsmål mellem som var om de weirdest ting. Pigerne i min fransk klasse er sære og normalt har de ikke den store interresse i mig, men da drengene nu gad snakke med mig var jeg meget interesant. Efter skole var der så cross country, vi løb en del hvilket giver sig. Folk herovre har lidt svært ved at forstå, at vi taler dansk i Danmark, fordi de syntes mit engelsk er så godt, det er lidt sjovt, men på en måde også cool at alle sammenligner mig med en amrikaner. På lørdag regner jeg med, at Rosa, Hannah(rosa's hostsister) og jeg laver noget sleep over hos dem, det bliver super hyggeligt. Imorgen er picture, ikke igen!;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar