mandag den 7. september 2009

ømme ben og solbrændte kinder!
Så i går kørte mom og jeg op til Kaye og Ann's sommerhus, det var en næsten 2timer lang køretur. da vi kom der op, hoppede Kaye og jeg i vandet og svømmede lidt rundt, vi hang lidt ud med 2drenge, Dreg og Nolan, det var pænt sjovt. da kl. var omkring 7. gik vi tilbage til huset. efter at have fået noget tørt tøj på, kørte vi at alle til KFC, hvor vi fik lidt spise(love that place). på vejen hjem lejede vi en film. da vi kom hjem satte vi os alle godt til rette med kage og cookies, klar til at se den film vi havde lejet. et viste sig at være en rigtig sød tøsefilm, efter filmen gik vi alle i seng da vi skulle op halv 6.
Selvfølgelig var der ingen af vores alarmer der ringede så vi kom først op kl. kvart over 6. vi var ved Mackinac bridge kl 9. vi stod i kø i en times tid. i den time skete der en masse sjove ting, vi mødte en RIGTIG underlig mand, som stod og snakkede om jesus, Kaye og jeg var pænt bange for ham. så så jeg også en dansk udvekslingsstudent som jeg fløj her hen med, jeg gik selvf. ikke hen og snakkede med hende, for jeg var ikke sikker på det var hende, men nu ved jeg det var. da vi var kommet på den bus som skulle køre os hen til broen som vi skulle gå over, kørte vi i ca. en time på grund af alt det kø. når men vi begyndte på at gå over, i starten var det fint nok, men jo længere vi kom og varmere det blev, jo hårder blev. det var rigtig smukt, må jeg så alligevel tilføje. da vi kom over broen var vi alle helt smadret! Kaye og jeg sov hele vejen til Arbys, hvor vi fik lidt frokost. så kørte vi tilbage sommerhuset, mom, Kaye og jeg, lå og snakkede lidt imens Ann var nede med filmen vi havde lejet. Vi kom ind på emnet Kristin(som var der kinesiske udvekslingstudent, som ingen kunne lide), Kristin havde hver fredag aften undervist dem alle om kina, hun brugte alt sin tid på lektier, havde dårlige ånde, ville aldrig snakke med nogen, så de havde ikke den bedste tid med hende, faktisk 4dage efter jeg kom her(hvor jeg stadig havde jet lack og ikke sagde meget), konstateret at jeg skulle ikke føle jeg havde nået at leve op til med Kristin, de kunne allerede bedre lide mig. faktisk havde hun været så slem, at alle havde kommet hentil mom og spurgt "is she just like Kristin"(med ekstra tryk på Kristin). når nok om Kristin, efter et stykke tid kørte vi hjem. mom og jeg snakkede en del som vi altid gør, jeg er rigtig glad for, at vi har mange af de samme holdninger, selvfølgelig ved jeg godt at jeg måske ikke skal snakke om, hvor meget jeg er for abort. men hun er ikke helt oppe og ringe overting som andre amrikaner ville. når jeg vil slutte og smutte i seng!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar