fredag den 11. september 2009

"hey Therese, that guy next to you is smelling your hair"
ja overskriften kræver nok en forklaring, den skal nok komme! Anden skoledag, lettere end første skoledag. jeg havde fået byttet nogle af mine klasser, hvilket jeg er rigtig glad for jeg gjorde nu, jeg har english med Kaye, vi arbejder sammen om vores første lektie, hvor du skal skrive et brev om din partner. French er bare underligt, jeg er der sammen med en del freshmens, og for at være helt ærlig er jeg ikke på talenivau med nogen af dem. så er der lunch, jeg spiste lunch med kaye og hendes venner idag. lunch er helt sikkert ikke min favorit ting, men det bliver sikkert bedre når jeg for nogle gode venner og kan sidde med dem. goverment er ikke min ynglingsklasse, vores lærer er super cool, men min plads er ikke fed, jeg sidder bag en cheerleader som sidder og vifter sit hår konstant(der er ikke noget plads mellem bordene), bag mig sidder den mest scary dreng ever, han sidder og stire konstant, ad:( så er den drama bagefter, hvor vi har den sejeste lære Mrs. Morril, i dag legede vi navne leg, så folk ville sige ting som "I'm joking Josh, I'm magical meaggen, I'm terrific tessa". det var virkelig sjovt! Så var det art, som jeg har med Rosa(tysk udvekslingsstudent), vi snakker rigtig godt sammen. nå her kommer så forklaringen på min overskrift, udover jeg sa ved siden af Rosa, sad jeg også ved siden af en dreng som var virkelig underlig og overhoved ikke tog klassen seriøs. når men imens jeg så sad og snakkede med Rosa, var det pludselig en af football spillerne der råber til mig "um... Therese that guy is smelling your hair". jeg er vildt bange for ham, heldigvis blev han smidt ud. jeg snakkede lidt med en dreng om at han var virkelig weird! efter skole gik jeg med Rosa til Cross roads(som er løb), det var rigtig sjovt, coach var rigtig flink og var virkelig glad for jeg ville være med på holdet, jeg snakkede med nogle af de andre på holdet, de virker rigtig flinke! så nu ved jeg også hvad jeg skal lave efter skole;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar