onsdag den 2. september 2009

Igår var jeg til orintintation, det var egentlig meget fedt, jeg så nogle andre senior men ellers var det bare freshmans, under forløber blev der gjort nogle regler klart, og underligt som det var gjorde min skole det faktisk på en sjov måde! efter mødet gik vi lidt rundt og fandt josh's og mine klasser, Josh var der ikke den dag freshmans valgte fag, så han havde bare fået nogle random fag(I feel sorry for him). faktisk har vi US history sammen altså første time, det bliver lidt weird. ikke nået mod josh, han er skam flink nok, men det er lidt underligt at skulle have fag med ens søskende. når men vi gik så lidt rundt og fandt de fleste af mine og josh's klasselokaler, mine klasse lokaler ligger faktisk meget tæt på hinanden, untagen french 1. Jeg har også en klasse med Jodyn, bare først næste semester, hvor jeg skal have speech. også fortalte Josh mig også lige , at en af hans venner gerne vil møde mig på vej hjem i bilen. jeg spurgte så hvorfor? det vidste han vist ikke helt, han havde vist bare set mig og ville så gerne snakke med mig. Øm jo helt sikkert da, elller?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar