mandag den 21. september 2009

Idag har bare været en af de dage, hvor jeg vågner og bare gerne ville kunne følges til skole med Pernille, have masser af sjov i skolen med nørderne(Louise, Noor, Pernille og Chrisser), hænge ud med Louise om aftnen og se tøse film og spise chocopops. udover det er jeg virkelig syg med hovedpine og forkølelse. Jeg tog dog i skole, det førte ikke til meget godt. Jeg sad i history og snottede, heldigvis var Makensi og Hannah søde til at hjælpe mig. I english var folk også søde til at hjælpe mig, Mrs. Hebiert(english teacher), insisterede tilsidst på at jeg skulle tage hjem, så min søde mom kom og hentede mig, da vi kom hjem lavede hun te til mig og gav mig nogle piller. Jeg sov det meste af dagen. vi havde "family meeting" for lidt siden, mine nye pligter er: ordne mit bade værelse, gå tur med scoop, holde køkkenet pænt. så mom og dad giver os 10$ i lommepenge hver uge hvis vi gør alle vores pligter. Jeg sagde til dem de ikke skulle betale mig men det vil de altså meget gerne! ved ikke om jeg tager i skole imorgen, for jeg har det virkelig ikke godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar