torsdag den 3. september 2009

I dag har været rigtig kedeligt, lige ud sagt!
Jeg har ikke lavet rigtig noget, jeg har set nogle film og sådan. Jeg lod Maddi bruge min computer, det fandt jeg så ud af det skulle jeg ikke have gjort, hun fik vendt skærmen på hoved, altså ikke selv com. men skærmen i computeren. Josh viste ikke, hvordan man fik vendt skærmen tilbage, så det var heldigt far var på msn og lige kunne rede trådene ud. efter det lånte Jack min computer, min familie har 3computer i huset, moms, dads, og mine søskendes, så jeg har det lidt dårligt med bare at have min for mig selv, så jeg lod Jack låne den, for lidt tid, så cyklede jeg en lang tur rundt om søen, da vejret er perfekt i Laingsburg lige pt. da jeg kom tilbage gik jeg på computeren og skrev lidt med Louise da jeg ikke havde skrevet med hende i et stykke tid, det er utroeligt jeg har været her i næsten en måned og jeg kan allerede mærke at ting vil forandre sig og forandre sig. På søndag tager mom og jeg over til Ann og Kaye, og er der natten over, da vi skal ud til et eller andet ting dagen efter og det er ved 5-tiden om morgen vi køre, så det skal nok blive hyggeligt, jeg regner med jeg skal et eller andet med Jordyn i næste uge, ellers sker der ikke så meget. (jeg advarede det har været en kedelig dag)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar