onsdag den 23. september 2009

Idag var skole lidt hektisk som sædvandeligt, men jeg har faktisk haft en af de bedste skole dage indtil videre. Jeg har fundet ud af jeg nok tager til homecoming med Emma og Ashley, nogle af mine venner fra engelsk, de er nogle super søde piger. lunch har været lidt nedern de sidste par dage, fordi jeg har siddet sammen med nogle tøser som simpelthen ikke er andet end DRAMA, der hoppy er at bagtale. når men idag satte jeg mig sammen med nogle tøser fra world history, det var super hyggeligt, regner med jeg sidder med dem imorgen. efter skole var der et løb, så vi stressede for at nå bussen, jeg løb ikke hele ruten da jeg ikke har været til træning de to sidste gange. men det var og super hyggeligt, jeg kan virkelig godt lide menneskerne på mit team, så det er altid sjovt. på vej hjem stoppede vi ved mac. d. og fik lidt at spise også var det ellers hjem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar