søndag den 20. september 2009







I LOVE YFU!

Ja i denne weekend har jeg været til YFU sleepover, det var super hyggeligt, vi lavede en hel masse skønne ting, sjovt som det var, var Rasmus som jeg har været på kulturweekend med der også, det var rigtig underligt ingen af kunne snakke dansk, vi prøvede og det lød bare helt forkert. Min hjerne er skruede helt hen på engelsk, mine drømme er på engelsk, mine tanker er på engelsk, og her fortiden må jeg tænke længe over hvordan man egentlig siger tingene på dansk. når det var en anden side af historien. når men det var generelt virkelig hyggeligt, skønne mennesker som jeg glæder mig til at se den 10. oktober. udover det er der også en tur til chicago specielt tillagt for os der er i Lansing området. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive vi lavet så mange skønne ting som i sikkert kan se fra nogle af billederne:D så alt i alt har det været en SKØN weekend og lige hvad jeg havde brug for, oven på alle skole tingene! når ja så havde vi jo også et løb i fredags, vores Coach bailer er så sød han købte michigan t-shirts specielt til Rosa og jeg fordi vi er exchangestudents!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar