onsdag den 9. september 2009

igår fik jeg farvet og klippet mit håt, det blev faktisk rigtig godt, syntes bare mit hår er meget kort nu, men jeg kan leve med det, mit hår vi gro ud hurtigt! efter at have været hos frisøren, tog vi hjem, jeg så lidt tv med josh(mom, jack og carter var der ikke), han spurgte mig så om jeg drak når jeg var hjemme i Danmark, jeg vidste ikke helt om jeg skulle lyve eller hvad, jeg endte så op med at sige at det gjorde jeg, men han nok ikke skulle sige det til mom og dad. Han var pænt forstående overfor det, da han jo havde været i tyskland med deres tyske udvekslingstudent, og den vej lige som forstået, at det er meget normalt folk drikker i min alder. senere kom Jordyn over, vi lå bare og snakkede på min og snakkedeom alt muligt, det var rigtig hyggeligt, senere kom Josh hjem fra youth group, så hang vi og lidt ud med ham.
imorgen er første skoledag, så jeg skal have ordnet de sidste ting i dag. Jeg er rigtig spændt, det bliver virkelig fedt! Jeg håber bare jeg har lunchbreak med Jordyn eller Kaye, det ville være fedt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar