mandag den 14. september 2009

Idag har været en pæn cool dag, i french skulle vi finde ud af hvad vi ville hedde i klassen(det skulle selvfølgelig være et fransk navn). jeg endte op med at vælge Christine som en private joke til min værts familie, da de jo havde Christine den kinesiske udvekslingstudent. Så startede jeg også til Cross roads idag, jeg løb 3miles med en der hedder Hannah, jeg har ikke været så udmattet i forever, det var nu meget sjovt alle var rigtig søde. Jeg mødte en fra holdet, da mom og jeg var ude og handle, vi snakkede lidt. jeg er lige blevet færdig med mine lektier, det tog mig 2timer, så jeg tør slet ikke tænke på når jeg begynder at få lektier for i french! syntes skole er hårdt med alle de nye fag, goverment sidder jeg bare som den største idiot, forstår ingen ting! Jeg er helt udmattet når jeg kommer hjem kl. 5, hvilket burde give sig selv, 6timers skole og 2timers træning, også hjem og lave lektier, jeg forstår godt amrikanere ikke har tid til noget! Jeg har lidt ondt af Rosa når jeg beklager mig, hun har en del AP klasser(advance program), da hun kan springe en klasse op når hun kommer hjem. når vil smutte ind og være lidt social, også nok gå i seng tideligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar