lørdag den 5. september 2009

Tømmermænd af for meget fastfood?
Igår var en lidt stessende dag, da mom og jeg skulle til hasslett, og hun syntes vi skulle køre kl 8. så jeg var lidt sent på den, da jeg først vågnede kvart i 8. så jeg spiste to wafler i bilen, da vi kom til hasslett købte mom en muffin til mig som jeg selvfølgelig spiste med glæde. da vi skulle hjem, kørte vi forbi Arbys(fastfood), og købte frokkost da vi ikke rigtig har så meget mad i huset lige pt. så der fik jeg lige lidt mere usund mad. om aftnen tog vi på pizza hot, hvor jeg fik pizza selvfølgelig. efter tog vi ud og spillede minigolf. da vi kom tilbage så vi en film der hedder knowing, hvor jeg fik popcorn til. da jeg lagde mig til at sove var min mave stopfyldt! så vågner jeg så her til morgen og har det som om jeg skal brække mig, jeg ignorede det lidt, og prøvede at falde i søvn igen, det kunne jeg ikke, da jeg bare fik det dårligere. Jeg bestemte mig for at sætte mig ud på toilettet hvis jeg pludselig skulle brække mig. jeg sad der en halv times tid så gik jeg ind på mit værelse igen, der lå jeg lidt tid, så gik jeg i bad, hvorefter jeg så en film. Jeg har det stadig ikke godt, og er bange for at gå nogle steder, hvis jeg skal brække mig. har det som om jeg har en virkelig slem omgang tømmermænd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar