torsdag den 17. september 2009

:D ;b :( :s
Ja jeg ved godt min overskrift er lidt weird, det forstiller smiley'er. Idag har jeg simpelthen haft så mange humørsvingninger idag. min dag startet godt ud og fortsatte sådan for et godt stykke tid. jeg vidste hvad ville ske, jeg havde nogle at snakke med i de fleste af klasserne, og lunch skulle jeg sidde sammen med macy og hendes venner som jeg kommer godt ud af det med, de er meget lige som mig, min plan var også at gå til home coming med dem, vi havde plan lagt det virkelig cool, først ville vi tage hjem til macy og tage billeder og sådan, bag efter tage ud og spise og så til homecoming. Men, men, men selvfølgelig var det jo lidt for godt til at være sandt. Da jeg idag finder ud af, at de havde planer om at drikke til home coming, vups der mistede jeg så lige mine planer, da YFU spesifikt fortæller os, hvis vi bliver taget sammen med nogle der drikker eller er i besidselse af alkohol, er det første fly hjem. det er bare så frustrende jeg troede lige jeg havde fundet nogle venner som jeg virkelig godt kunne lide, selvfølgelig kan jeg stadig være venner med dem, jeg kan bare ikke tage til nogle fester med dem eller ting som det. skal lige have snakket med dem imorgen, selvom det ikke er fedt at fortælle dem, at jeg ikke kan gå til home coming med dem, ved jeg det er det rigtige at gøre, for jeg VIL IKKE blive sendt hjem på den måde! imorgen er er der et løb så jeg får 3timer før fri, efter løbet tager jeg hjem til Rosa hvor vi nok tager til football game om aftnen ELSKER FOOTBAAL!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar