tirsdag den 13. oktober 2009

JEG TAGER TIL CHICAGO PÅ FREDAG!
okay here is the story. jeg vågnede her til morgen og Carter kom hen til mig og var helt oppe og køre og fortalte mig at vi tager til Chicago denne weekend, fordi mom har bestemt sig for at audition for amrica got talent! Så på fredag køre mom, Carter og jeg til Chicago, jeg er vildt spændt, det er 3år siden jeg har været rundt i chicago så det bliver super! Idag var der forældre-lærer tam tam, jeg var lidt nervøs for skole er stadig hårdt og mine grades svinger meget. men min lærer sagde ikke de væreste ting selv Algebra som jeg syntes er røv irreterende fordi jeg ikke forstår sproget, sagde min lærer at han syntes jeg var godt med og jeg var virkede som om jeg var dygtig når det kom til mat. han kunne godt forstå jeg havde lidt problemer med sproget. min Drama teacher kan også rigtig godt lide mig, og syntes jeg er meget dygtig og håber jeg vil deltage i musicalen som skuespiller. ellers var det mest bare at jeg var dygtig O.S.V. Josh der i mod som ligger på F, D og C i næsten alle sine fag, så mom og dad var pænt sure, Josh er faktisk super smart, han laver bare ikke lektier. og hvis der noget der er vigtigt i skole herover er det at lave lektier!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar