mandag den 24. august 2009




HAR FÅET EN CYKEL! YEAH...
Idag hae jeg fået en cykel, men det kommer jeg til senere.
imorges vågnede jeg, fik skrevet til far at han skulle overføre penge så jeg kunne købe en cykel. så gik jeg ud for at få morgenmad, seriøst de har nice mælkemorgenmad her i USA. så så jeg lidt tv med drengene. efter mom kom hjem tog vi ned i parken, hvor Carter og Jack stod på skateboard, så købte vi nogle is og tog så til Lansing for at mødes med dad. så gik vi i Wal-mart, hvor jeg fandt min cykel, det er blå og meget pænt, det blev ialt 100$(der vil komme billeder af den imorgen. Så fik også lovet at lave mexicansk mad i denne uge, og mom og jeg aftalte at d. 24dec. laver vi dansk julemad, uha det er noget gris jeg har roet mig ud i, med alt det madlavning ;-)
Imorgen har jeg en ide om at mom og jeg tager op på min high school, for at vælge fag, EXCITING!(så må vi håbe jeg får lov at være senior).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar