torsdag den 20. august 2009

Idag startede min dag pænt dårligt, hvorfor ved jeg ikke? Jeg vågnede bare op og var en smule trist og følte at der ikke rigtig var noget der fungerede for mig lige nu.
Mom og jeg fik ordnet vores vasketøj hvilket tog omkring to timer, vi snakkede lidt om hvordan jeg havde det, jeg fortalte hende at jeg var glad for at være her, men jeg syntes det var underligt at se ens venner komme videre og få nye venner, gå en anden retning end mig. Vi var enig om at det sikkert bliver bedre når jeg selv rigtig kan komme i gang.
Så var der også en dame fra yfu og fortalte af min counsellor er på ferie lige pt. og det er derfor hun ikke har ringet til mig endnu, så snakkede vi lidt om hvordan det gik og sådan. Jeg syntes det er lidt underligt min counsellor er en dame som aldrig har været hostfamily, været på udvekslingsophold, eller været forældre til en der skulle på udveksling, hvordan skal hun kunne hjælpe mig, hvis hun ikke har erfaring?
da vi kom hjem fandt mom og jeg de ture YFU tilbyder jeg regner med hvis jeg har råd til det at jeg skal til LA og New York. Jeg vil også gerne have været i chicago men det er den samme dag som jeg kommer hjem fra Florida med The Family. Jeg har også fået en sedl med højtider og ferier på min skole.

her er nogle af mine højdepunkter på listen:
*homecoming 25sep.
*Christmas break, 21-1jan.
*spring break 2-9 april.
*prom 1. maj.
de to næste er lidt treaky for jeg ved jo ikke om jeg bliver senior.
*senior night 27. maj.
*graduation 6. juni
*sidste skole dag 9. juni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar