søndag den 30. august 2009




Idag vognede jeg ved 7tiden, jeg var sygt træt da min familie og jeg havde spillet Rock Band ind til halv 12, og nej jeg var ikke god til det! når men da jeg så var vogen smuttede jeg hurtigt på computeren. så skyndte jeg mig ud for at få noget morgen inden vi skulle i kirke, desværre havde vi INTET i huset, så det endte med jeg spiste noget klamt müsli, også var det ellers afsted til kirken, Josh og mom var der allerede, jeg snakkede lidt med nogen fra youth group inden vi skulle ind til gudstjeneste. Efter gudstjenesten var det så tid til youth group, Jeg mødte en pige der hedder Jordan, som jeg snakkede rigtig godt med, hun går også på min skole. efter youth group tog vi alle sammen resturant så nu er jeg helt vild mædt. resten af dagen tror jeg bare jeg vil spille rock band med Josh og Carter. Jeg glæder mig helt vildt til på tirsdag, hvor jeg skal vælge fag yeah!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar