tirsdag den 25. august 2009

Idag tog vi ned til min skole tideligt om morgen, for at høre om jeg kunne vælge min fag, det resulterede så i jeg fik en stak papire og besked om at komme igen på tirsdag. denne stak papire indholder spørgsmål som:

where du you sleep in the night?

  • a shelter
  • a motel/hotel
  • a car

Øm ja til det har jeg kun et ord at sige til "retaderet!", når men efter at have været på skolen, tog vi til the mall, hvor jeg fik købt nogle notebooks, og en scrapbook, hvor jeg kan putte alle mine billeder i. så tog vi i supermarked og købte ind til, at jeg kunne lave meksikansk mad, og mom kunne lave tærte. da vi kom hjem startede jeg på maden og det blev okay, men familie kunne ihvertfald godt lide det. lige om lidt skal vi have mom's tærte(mums). Imorgen er det fars fødselsdag, så han ringer ved to tiden, det bliver lidt underligt, på en god måde, jeg har ikke snakket dansk i snart tre uger så det bliver weird!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar