torsdag den 6. august 2009








SÅ ER JEG ENDELIG I USA!

Efter en lang og meget udmattende fly rejse, er jeg endelig i USA! Mine fly rejse var lidt op og ned, min første fly til Frankfurt var stille og rolig, så da vi skulle fra Frankfurt til Washinton DC, var det så heldigt at det tyske luftselskab havde lavet en fejl med booking så vi nogle der var så heldige at komme op og sidde på de finer rækker, hvor der var menukort, massage i stolen, og TV skærme som dem der sad der hvor vi rigtig skulle have siddet ikke havde. jeg sad ved siden af en der hedder Mette, vi havde det rimelig sjovt med at køre sæderne rundt. Da vi så ankom til Washinton, var vi en lille gruppe af mennesker der rejste til Chicago for at overnatte der, jeg havde personligt glædet mig helt vildt til at få en seng og sove i. Men, men, men sådan ville YFU det ikke, da de placeret 5 piger på et værelse med to dobbeltsenge, så jeg meldte mig til at sove på gulvet hvor jeg ikke fik sovet mere end en time, inden jeg skulle op kl 3 om natten for at nå mit fly til Lansing. Da jeg landede i lansing stod min værtsfamilie og ventede det var fedt at se dem! Vi kom hurtigt hjem, hvorefter jeg fik en rundtur, jeg elsker huset og i sær mit værelse det er virkelig sødt! jeg fik skrevet hjem og sagt at alt var godt, Sorry mor og far at det var sådan en kort mail, men hvis den var blevet længere havde jeg nok grædt lidt;p

Min familie er lige så søde som jeg regnede med, vi gennem gik nogle spørgsmål fra YFU og de virkede meget cool med det meste og vi var nogenlunde enig om det meste, vi tog også en kort tur rundt i Laingsburg og jeg fik set min High School, den er meget pæn og ny.



1 kommentar:

  1. Opgraderet til Business Class... du har nu stil!!!.

    Lyder alt sammen godt. Håber at du får sovet igennem de næste par dage.

    Knus fra Far.

    SvarSlet