mandag den 17. august 2009









Lidt om min camping tur!

torsdag: vi kørte op til Mackinaw ved 11tiden, og var der ved 5tiden, da vi først skulle hen over Travers City, som ligger Iowa(det var nemelig der vores campingvogn stod). da vi kom der op blev alt bakket ud, efterfuldt af noget aftensmag og tilsidst noget dejligt dessert(blåbærtærte, som great grandma havde lavet). derefter smuttede jeg i seng da jeg var mega monster træt! jeg fik dog ikke sovet særlig meget, da hvergang der bare var en der rykkede sig en lille smule, bevægede hele campingvognen sig.
Fredag: der tog vi ud på Mackinaw island, på den ø er det kun tiladt at cykle eller ridde som transport(TOTALT NICE), så vi cyklede hele øen rundt, Josh og jeg kørte forest de andre havde lidt svært ved at følge med(amrikanere dyrker for lidt motion). Efter det kiggede vi lidt i butikker, jeg tror ærlig talt ikke du kunne finde en trøje hvor der ikke stod Mackinaw Island. ved 6tiden to vi hjem igen, så tog vi ud på en resturant, som skulle forstille at være en italiansk resturant, men som mere lignede noget julegøgl(der var end da en julebutik i resturanten, hallo det er August!). efter var vi alle så trætte så det var bare på hoved i seng. den nat flyttede jeg så hen i grandmas camper for at se om jeg kunne sove bedre der. Den nat tordnede det som aldrig før jeg var sygt bange!
Lørdag: alle var helt smadret efter torden vejret, så det endte med vi bare slappede af det meste af dagen.
Søndag: kørte vi hjem, dejligt at sove i sin seng igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar