tirsdag den 18. august 2009

Idag vågnede jeg, stod op og spiste morgenmad, lidt efter tog mom og jack til lægen, så josh og jeg sad og så et eller andet spøgelsesshow og derefter noget andet, så skulle josh hen til en ven, så jeg satte narnia på elsker den film!
Bagefter rydet jeg lidt op og brugte lidt tid ved com. det var rart bare lige at få snakket lidt med nogle venner, og jeg er blevet bedre til ikke at blive helt ked af det når jeg skriver med dem, så nu kan jeg skrive med dem uden hjemmeves problemer.
efter det hjalp jeg mom med at lave oreoiscream, totalt cool! så passede jeg maddi lidt.
så gik jeg mig en laaaaang tur da vejret er super i Michigan, da jeg kom hjem var der aftensmad der bestod af pasta og salat, når mom kommer hjem skal vi se days and lives, det er det gode ved en hjemmegående mor, altid frisk på tøseserier!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar