mandag den 17. august 2009

Idag har jeg ikke lavet vildt meget, jeg sov ikke vildt godt igår nat, så jeg har været for træt til det helt store. Jeg lavede først drømmekage(muuums), min mom syntes den var god så det kan være jeg får love til at lave noget mere i køkkenet. Derfter jeg hjalp min mom med at rydde op på Maddi's værelse, så kørte vi ud efter en seng til carter, også en tur i Target for at kigge på cykelpriser. Da jeg kraftigt overvejer at anskaffe mig en, da det er ti gange mere prakisk angående transport til skolen. Da vi kom hjem lavede jeg popcorn(muuuums), og satte "Girls just wanna have fun" på, elsker den film. Jeg regner med jeg skal op og vælge fag i denne her uge, også håber jeg på at jeg kan blive Seinor så jeg kan få de super cool hatte;)

1 kommentar:

  1. Du ville være sej med en af de hatte... du har jo prøvet en engang, men det ved jeg ikke om du kan huske?

    SvarSlet