lørdag den 8. august 2009

I går var en dag hvor vi lavede en del!
Jeg vognede kl. 7 om morgnen, heldigvis var min mom oppe, begrund af jack min lillebror som der konstant er gang i ham og Caroline(min danske lillesøster) er det perfekte match! Da jeg så kom op fik jeg lidt morgenmad, som bestod af noget mælkemorgen mad. Mom og jeg snakkede om at tage ind til midt Lansing for at få handlet ind og derefter gå til et shopping center. jeg regnet med at det shoppping center ville være et lille center der bestod af en resuturant og en lille ældre dame butik(jeg bor ude på landet hvad kan man forvente?), men det her var faktisk et fedt nok center, jeg fandt en del butikker jeg godt kunne lide, og fik købt en par jeans(10$) og en dvd der hedder "girls just wanna have fun"(5$). efter vi havde kigget lidt Mom, Jack, Carter, Maddi og jeg gik vi hen på en resturant der hed chili, hvor vi mødte Dad, de andre fik nogle sanwiches og jeg valgte at være sund og tage en salat. Da vi var færdig tog vi ud i et supermarked kaldet "Sams Club", omtrendt lige så stort som costco, vi fik købt en masse ind, hvorefter vi tog til en blockbuster(ja det har man også her) og lejede et par DVD'er. Da vi kom gik jeg ud og løb en laaang tur, hvor jeg fandt mit drømmehus, som tilfældigvis var til salg, så mor og far hvis i en dag for lyst til at flytte til USA så køb det! Om aftenen spillede vi et spil, hvor du fik nogle kort og udfra de kort skulle du gætte hinandens ynglings ting, det var rimelig sjovt og en god måde at lære hinanden på. efter spillet så vi en DVD og så i seng med mig!

Random ting jeg har fundet ud af:
En eller anden TV vært som er pænt kendt her henne bor også i Lansing MI, lige som mig!
Min mom's onkels, vens søn er Taylor Lautner(who is hottest guy in the world).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar