fredag den 28. august 2009

Internettet har været nede så jeg har lidt at hente ind på.
igår var vi i target, hvor vi købte rock band til wii'en, så det er pretty much hvad man kan høre her hjemme lige fortiden. I går startede jeg på min scrapbook som jeg regner med bliver sendt hjem med julegaver, jeg har fået lavet de første sider, det tog mig omkring 3timer(gab, men i det mindste holder det mig bussy).
I dag var planen at jeg skulle have været oppe hos Hannah og Breanna, men så bestemte jeg mig for at jeg heller ville til football game, end at sidde i bil det meste af dagen. så Idag har pretty much gået med jeg har fået læst lidt i "a walk to remember" og spillet rock band, så har jeg også set Another ciderella story(den nye udgave), it sucks! nu er der under 14uger til skole start og jeg skal vælge fag om 4dage det er lidt syret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar