søndag den 23. august 2009

I dag er det søndag which means church YEAH....(just kidding).
Denne søndag valgte jeg så at i dag skulle være den dag hvor jeg startede i youth group(det er en gruppe for unge). Det var meget hyggeligt, jeg fik snakket med et par stykker, Jeg mødte to der går på den high school jeg skal starte på, en dreng der er junior og en pige der var freshmen. så lad os håbe på jeg evt. har klasse med en af dem. Så er der forresten også audition til at blive en del af leadersingerne i youth group, jeg ved ikke helt om jeg vil gå til audition???
på vej hjem kørte vi forbi mac. d. jeg skulle have et happy meal så jeg fik mit legetøj, det havde vi rimelig meget sjov med på vej hjem. Jeg fik forresten også mødt Josh's kæreste Lexie, hun var meget flink.
da vi kom hjem så jeg agent catwalk og rydet op på mit værelse, det var begyndt at blive lidt rodet! tror jeg skal igang med at skrive en ide til en historie jeg fået ned, håber jeg kan få det ned på skrift!

1 kommentar:

  1. ja- gad vide om det ikke trænger efter så mange uger- mor

    SvarSlet