søndag den 9. august 2009







I dag var Kaye og hendes mom Ann var her idag for frokost, det var meget hyggeligt. der efter blev vi enig om at tage til et shopping center, for vejret idag har vejret omkring 30 grader og da vores air condition er i stykker er det Pretty Hot! vi var der for 2timer så tog vi tilbage igen. Jeg er lige blevet færdig med chosen nice book! Vi var også i kirke idag, jeg tænkte jeg ville give et lille resume.

selve kirken lignede mere en koncertssal eller en fordragssal. det var scene lys over alt og plads til omkring 400mennesker. der var en kæmpe scene hvor der også var en slags biografskærm, hvor lyricsene fra de sange som bandet sang. Bandet var totalt cool, min mom er en af forsangene, hun burde være med i x-factor i stedet for de der freaks. Bandet sang pænt normale sange hvis du lod være med at lytte til teksten ville du tro det var en concert. efter en 30min. med musik kom præsten ind og snakket og det var det. pænt nice kirke!

1 kommentar: