lørdag den 22. august 2009

Idag har jeg været ude og shoppe, i det største outletmore jeg har set i lang tid! det var delt op i grupper fra A-H, jeg fandt nogle forskellige ting, der i blandt en vinter jakke, da der nok går en måned også er alt koldt! så var jeg inde i en rigtig fed kjole foretning, men da jeg så skulle prøve mit tøj var der så lang kø at de lavede en liste over personer der skulle ind og prøve, så jeg saf i en halvtime, så gad jeg ikke mere og bad om at få de kjoler jeg havde fundet, men dem havde de mystisk som det var ikke, så jeg gik ned for at se om jeg kunne finde dem, det kunne jeg men jeg bruger altså ikke størrelse 40, DAH! det var jeg rimelig sur over, for havde tænkt mig at bruge den til homecoming. Jeg fandt også ud af jeg har meget svært ved at ligge min den del af min stil der var flipper fra mig, jeg kunne næsten ikke lade være med at købe alle de neon farvede ting. når nu vil jeg gå ud og få mig noget aftensmad(MUMS).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar